Skip to main content

Five Question Friday! 4/16/10

It's Fridaaaaaayyyyyyyyy!! Yippee!! Wooo hooo!! Yee haw!!

Can you tell I'm excited?!

Wanna know why?

I mean, you know...besides that it's the start of the weekend?

'Cuz Old Navy is having their Stuff and Save Sale today!

Oh, yeah...and 'cuz it's Five Question Friday, baby!


Alright...rules: Copy and paste the following questions to your blog post, answer them, thenc'mon back and link up! If it floats your boat, grab the Blog Hop code and paste that in too! I would also be incredibly grateful if you would link back to me, Mama M.!

Don't have a blog, say you? Well, feel free to answer in the comments below, or on any blog along the way!

Questions for Friday, April 16th: (Thanks to Robin, Heidi, Renee, Cascia, and C-Dub for their question suggestions or inspiration! If YOU would like to be linked in a future Five Question Friday, just head on over here, to my Blog Frog community, where I've started a brand spankin' new thread, just for all your burning questions!)

1. What words do you use on your blog/online that you don't use in real life?

2. Do you still write checks?

3. Who was your favorite President and why?

4. Are you a yeller?

5. Have you ever dumpster dived?

-----------------------------------

1. What words do you use on your blog/online that you don't use in real life?

Oh...wow.

Ah...well...let's start with dude.

I don't say "dude" in real life. Well, at least, I didn't say dude in real life until I started blogging and using it in my writing.

And now, the occasional "dude" slips out.

Hmmmm...what else? Oh...OH!! I know..."anywhoodles". Yup. Don't use that either.

But I totally should. I mean, it's, like, the cutest word ever invented!

Oh, yeah...and I don't say "like" often either. I'm totally more of a southern lady with a "y'all" thrown in to my conversations waaaayyyy more often than a valley girl "like, totally".

You know?

Like, totally, fer sure, you betcha!

And, yes...for the record, I do talk like the chick from "Fargo" and my conversations are laden with "ooooooh" and "lemme tell ya" and "dontchaknow". Scouts honor.

I do.

2. Do you still write checks?

Yes.

Is that not cool?

'Cuz I'll totally stop if it's not cool.

Well, lemme clarify that.

I write checks for bills. I use my debit card for everything else.

3. Who was your favorite President and why?

Sigh...

JFK. He was so dreamy.

Even if he was a womanizer...he was a looker!

Oh, wait...we're not just talkin' looks?

Ahem. Well then...(takes out history book and pages through)...um, let's go with George.

Washington.

Although, I'll say it here...I loved George Bush, too. I loved that he seemed real and down to earth and not all polished and smooth and teleprompted.

And that's all I'll say 'bout that.

Amen.

4. Are you a yeller?

Awwwwww, man!

Do I hafta answer this?

Okay...yes.

I am sometimes.

And I hate that I am. But, sometimes, yes I'm a yeller.

Sometimes.

Comes in handy tho' when I'm yellin' real hard for my boy to hit his mama a home run!!

Okay...I've totally never yelled that, but mark my words. I'm sooooo gonna do it now!

"C'mon The Pal!! Hit yo' mama a home run!!!"

*Snicker* He'd die of embarrassment.

5. Have you ever dumpster dived?

*blink*

*blink, blink*

Um...ahem...I...ah...well you see...I have this weird hang up?

You know...about used stuff? *blink*

Nuff said.

-------------------------------------

Okie Dokie, let's have a little Linky love!




Comments

Most Popular Posts

Coming soon...

Come here looking for the tutorial? It can be found here: Halo Braid Tutorial! Let me know how it goes!
I had something in mind to try on Baby Girl's hair the other day...my best bud, Dr. J, did something similar to it on Belle once, and I was trying to replicate it.
Instead, I got this:

Isn't it pretty?! It didn't take nearly as long as it looks and isn't nearly as intricate as it looks!
Vlog tutorial coming soon...(for those of you waiting, I'm sorry it's taking me so long!)

Halo Braid Tutorial!

How appropriate, "halo braid", no?! ;) Finally, I have this ready for you...I apologize for the delay!
This braid looks intricate, but is really quite easy and quick to pull off...the original video (prior to the warp speed braiding...watch the video to see what I mean) was just a bit over 8 minutes long...not too shabby!
So, here you go...right in time for you to try it out on your little girl for Easter!


Crock-Pot Fajitas

You!
Yes, YOU!!
You must stop whatevertheheck it is that you are doing, and make this recipe. Right now.
Tonight.
Well...wait. You should probably finish reading this post first...you know...so you know how to make it...
But then...STOP! STOP everything, make this, and thank me later!
Oh, hold it...wait just a sec (again)...actually, I got this recipe from Melissa...yes, the Melissa of this story!
And this story...which, well...is the same story, just told two different ways! ;)
So, you can thank her...I guess.
Well, in any event...prepare your tastebuds to be tantalized!
You'll need this:
And, this:

You'll also need chicken breasts or steak, but since photographing your "main ingredient" is, like, soooo passe, I've left it out. (Ahem...)
Just keepin' up with the times, friend.
So...slice up those peppers and onions into cute little strips...
And...try your best to not slice up the little fingers that are sneaking away pepper strips...
(Lemme just interject here...sorry for …